22 Ağustos 2017 Salı

11 (Onbir) Adım Duası


Birçok kişinin duyduğu ve bildiği bu duanın faziletini, nasıl yapılacağını ve duayı paylaşacağım. Bilmeyenler arkadaşlarımızda burada öğrenebilirler,onbir adım duasını okuyan çok kimsenin olumlu sonuçlar aldığına şahit oldum. Bu sebeple 11 adım duasını  dilek duaları arasında kesinlikle yer vermemiz gerekir.
Nasıl yapılacağına gelince..... Konumuzun devamında bakabilirsiniz..



Abdest alıyorsunuz 2 rekat Allah rızası için namaz kılıyosunuz. Kıldıktan sonra oturduğunuz yerde
bir defa Fatiha suresi,bir defa İnşirah suresi ve bir defada Ayetel Kürsi
okuyosunuz ve bunun sevabını öncelikle peygamber efendimiz ve ashablarının ruhlarına daha sonra Abdulkadir Geylani Hz. ruhuna bagışlıyosunuz. Sonra oturduğunuz yerden kalkıyorsunuz doğuya 11 adım yürüyorsunuz. 11 adımın sonundada 11 kere ya Seyyidi Abdulkadir diyip seni vesile ederek Rabbimden şu duamı dilegimi kabul etmesini istiyorum diyorsunuz.

Dualarınızın kabul ve hayırlara vesile olamasını dilerim.

0 komentar:

Yorum Gönder


Top