25 Eylül 2017 Pazartesi

Zayıflamak İçin Okunacak Dua

Zayıflamak için dua zayıflamak isteyip de zayıflayamayan kardeşlerimiz için okumasını önerdiğimiz dualardır. Kardeşlerim zayıflamak için bir çok yol bulunmaktadır. Bütün dualarımızda belirttiğimiz gibi Allah tan bir istekte bulunmadan önce ilk olarak mücadele etmenizi öneririz. Zayıflama yollarını denerken en çok rastlanan sıkıntıların başında sağlık sorunları gelmektedir. Zayıflamak ister iken sağlığınız dan olmayınız. Bütün zayıflama yolları denediniz ve zayıflamadıysanız ise aşağıda sizler için önerdiğimiz zayıflamak için dua ları okuyabilirsiniz.


Samed, hiç bir şeye muhtaç olmayan, tüm canlıların ihtiyaçlarını gideren ve her türlü istekte doğrudan kendisine başvurulan demektir.
  • Zayıflamak için şişmanlıktan dolayı rahatsızlık çeken, vücudunu taşıyamayan veya zayıflamak isteyen kimseler bol miktarda, Allah, Allah… diye okunur. La ilahe illallah okurken de bitimin de ise Muhammedur resulullah demelidir. 40 gün boyunca her gün birer lokma ekmeğe el-kabidu esması yazılır ve yenilir.. (Arapçası yazılacak ve abdestli..) Her gün 520 kere Ya Samed esması okunur.. Her şey Allah’ın elindedir ve şifa verenlerin en hayırlısı Allah’tır. Kilo problemi de bir tür hastalıktır ve hastalıktan kurtulmak için siz elinizden geleni yapıp Allah’tan şifa istemelisiniz.
  • Ya men ismuhu deva ve zikruhu şifa. Ya men yec’alu’ş-şifae fi ma yeşau mine’l-eşyai salli ala Muhammdin ve Al-i Muhammedin vec’al şifai min haza’d-duai fi ismike haza” Daha sonra 10 defa “Ya Allah” 10 defa “Ya Rabbi”10 defa “Ya Erham’er-rahimin” yazılır.
  • Ey ismi dertlere deva olan Allah, ey zikri hastalıklara şifa olan Allah, ey istediği her şeyde şifa bulduran Allah, salat ve selamın Muhammed ve Ehlibeytine olsun. Okuduğum bu isimleri benim için şifa karar ver Ya Allah, ya Rabbi, ya Erhamer-rahimin.
Zayıflamak için yediğiniz yemeğe, özellikle içtiğiniz suya su cümleleri sarfedin;
  • Beni sağlığıma kavuşturuyorsun. Bana hayat ve enerji veriyorsun. Seni içtikçe bana rahatsızlık veren tüm biyolojik etmenleri bir, bir yok ediyorsun. Benim ideal kiloma düşmem için vücudumda gerekli reaksiyonları gerçekleştiriyorsun. Sağlığım için en iyisi sensin.
Bilimsel olarak suya okunan dua niyet vs. suyu etkilediği ve suya yüklenen niyetin bedende gerçekleştiği kanıtlanmıştır.
  • Ey yüce rabbim, yarın bana zayıflamak için güç ve kudret ver. Bedenime hayrı gelmeyecek lokmaların boğazımdan geçmesine izin verme. Bu bedeni emanetçin olarak taşıyorum. Bu emaneti iyi muhafaza edebilmek için zayıflamak istiyorum. Sen bana yardım et ve beni miskinliğe itecek kiloları vermeme yardımcı ol. Amin.
Bedenin ne yiyeceğine karar veren Ruh tur. Ruhun dinginliğini bedene yarar sağlar. Ruhu tatmin etmek ise en iyi dua ile olur.
Karnı tıka basa doldurmadan 3’te birini su, 3’te birini yemek ve 3’te birini boş bırakarak sofradan kalmak, Peygamber Efendimizin beslenme tavsiyesidir. O nedenle aşırı yemek yemenin Efendimiz tarafından bile hoş görülmediğini hatırlatmak gerekir.
Bu hastalığı gider ey insanların Rabbi! Şifa ver, çünkü şifa verici sensin. Senin vereceğin şifadan başka şifa yoktur. Öyle şifa ver ki hiç bir hastalık bırakmasın. Allah’ın adıyla duaya başlarım. Bizim yerimizin toprağı, birimizin tükürüğü ile hastamıza Allah’ın izniyle şifa verir.
Sağ elini vücudunda rahatsız olduğun mahalle koyup yedi defa mesh eyle ve her meshde; Hissettiğim bu hastalığın şerrinden Allah’ınizzetine ve kudretine sığınırım! de. Biiznillah Teala şifa bulursun.
Büyük Allah’dan, büyük Arş’ın rabbi Allah’dan sana şifa vermesini istiyorum! derse muhakkak afiyet olur. Hastalandığım zaman bana şifa veren Allah’tır.

0 komentar:

Yorum Gönder


Top